Festlig familieforestilling

2. klasse drama setter opp sin forestilling Barna og sjokoladefabrikken

Fem barn er så heldige å få tak i gullbilletter til omvisning på sjokoladefabrikken. Og en gjev premie venter det barnet som ikke tabber seg ut underveis og må forsvinne fra gruppen. Nok sagt om plottet. Her har elevene fått fråtse i artige persontyper og gått inn i dette med stor iver.  Stemmebruk, kroppsspråk og kostymer – her har man virkelig fått boltre seg! Derfor blir dette også en festlig forestilling for store og små! Det er støyende og fargerikt – komisk og actionfylt. Godt utvalgte musikkinnslag er lagt inn på passende steder gjennom stykket. Lydeffektene må også nevnes – de kom på riktig sted og var morsomme. Som publikum får man et løft av en slik energi og spilleglede som 2. klasse drama serverer oss her!

Forestillingen spilles også i kveld og torsdag i skolens Black Box.

Produksjon: Gjert Magne Endestad og Mathilde Dale Hartviksen.